De beste wensen…

Laatste bericht dateert alweer van september 2010, dat lijkt toch al wel heel erg lang geleden. In de tussentijd is er erg veel gebeurt, niet in het minst op het zakelijke vlak. Naast het feit dat ik sinds de zomer strategy director ben, heb ik ook de verantwoordelijkheid gekregen voor de online en crossmedia afdeling binnen M2Media. Zo vlak voor het hoogseizoen (de zorgcampagnes van Univé, VGZ, Zekur en IZZ) toch een flinke uitdaging.

Nu ik er zo langzamerhand op terugkijk, ben ik toch wel trots op wat we hebben bereikt. Natuurlijk ging niet alles altijd vlekkeloos, maar overall heb ik een goed gevoel bij alles wat er gedaan is. We hebben een leuke, gemotiveerde en goede ploeg mensen die de ambitie en het vermogen hebben om de More van M2Media & More ook echt uit te voeren. In mijn korte bestaan als eindverantwoordelijke over deze afdeling toch iets waar ik erg trots op ben.

Voor 2011 moet het natuurlijk weer beter dan in 2010, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken. Doelstelling 2011? Genieten van alles wat we doen! Zowel privé als zakelijk realiseer je je soms niet helemaal wat er allemaal om je heen gaande is en is het alweer voorbij voor je ervan kunt genieten. Ik wil meer uit mezelf halen in 2011, meer uit ‘mijn’ mensen en meer uit M2Media. Eigenlijk dus overal More!

Voor 2011 wens ik iedereen die dit leest alle goeds, wijsheid en geluk en laten we hopen dat we er samen nog meer uit halen! There is More in life and life is More!

Over Niels Bruinsma

Having worked at both international and national media agencies by now I have experience in almost every possible workfield. This gives me a broad view of markets and effective media- and marketingcampaigns. Also I am greatly interested in media channel- and effectiveness surveys and have an open mind to all new ideas and views. Clients: L'oreal luxury products division (Lancome, Ralph Lauren & Armani), ABN AMRO, Auping, Shell, Estee Lauder Companies (Clinique, Estee Lauder, Tommy Hilfiger, DKNY), British Airways, V&D, HEMA, Kijkshop, Icesave, OHRA, SNS Fundcoach, Super de Boer, Oad Group and Seat Specialties:The most important driver for my personal ambition is my passion for what I'm doing. This driver is responsible for keeping myself updated in Dutch and international media developments.
Dit bericht is geplaatst in Persoonlijk met de tags , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.