MediaFacts interview Nico en Niels

Hierbij in 3 delen het interview door MediaFacts met Algemeen Directeur & Partner van M2Media & More, Nico Hilhorst, en ondergetekende. Thema van het interview was ‘Wat wil de adverteerder?’. Goed om te weten is dat ten tijde van het interview net bekend werd dat Unilever weer terug is in tijdschriften na een periode van afwezigheid. In deel 1 van dit drieluik gaat het over de verhouding tussen adverteerders en uitgevers.

Deel 1:

  • Wat gebeurt er als een partij als Unilever zich terugtrekt uit print?
  • Wat is doorslaggevend bij de keuze van een mediumtype?



 

Deel 2:

  • Hebben mediabureaus nog steeds moeite met tablets?
  • Er komt meer bij kijken dan alleen adverteren?

 

Deel 3:

  • Heeft ‘online’ invloed op hoe jullie met klanten en uitgevers werken?
  • Zet social media uitgever en mediabureau buitenspel?
  • Wat kunnen uitgevers leren van partijen als Google en Apple?

Over Niels Bruinsma

Having worked at both international and national media agencies by now I have experience in almost every possible workfield. This gives me a broad view of markets and effective media- and marketingcampaigns. Also I am greatly interested in media channel- and effectiveness surveys and have an open mind to all new ideas and views. Clients: L'oreal luxury products division (Lancome, Ralph Lauren & Armani), ABN AMRO, Auping, Shell, Estee Lauder Companies (Clinique, Estee Lauder, Tommy Hilfiger, DKNY), British Airways, V&D, HEMA, Kijkshop, Icesave, OHRA, SNS Fundcoach, Super de Boer, Oad Group and Seat Specialties:The most important driver for my personal ambition is my passion for what I'm doing. This driver is responsible for keeping myself updated in Dutch and international media developments.
Dit bericht is geplaatst in Communicatie, Creatie, Media branche, Uncategorized met de tags , , , , , , , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.