Exclusief hier op mijn eigen site een kleine sneak preview van waar ik de afgelopen paar maanden mee bezig ben geweest bij M2Media & More.
Conversie attributie is het toverwoord van de laatste jaren, maar wat mij betreft graag wel crossmediaal! Online conversie attributie doen we al een tijdje, via onder andere Dart/DQ&A/Google 0f AdPerf, maar dit is slechts een eerste stap.
Ik ben groot voorstander van het inzichtelijk maken van de waarde van adverteren en met name het inzichtelijk maken van de meest kostenefficiënte combinatie van mediumtypen (on- en offline). Bij M2Media heb ik samen met GfK Daphne een model ontwikkelt dat dit kan brengen.
Binnenkort kom ik met een exclusief en allesomvattend model voor onze adverteerders, waarin onder andere opgenomen een creative evaluatie, merkbekendheid onderzoek, Contact Frequency Analyse, Cross Media Analyse, Cost Efficiency Analyse en overzichtelijk eigen dashboard dat uit te breiden is met alle denkbare modules, van Net Promotor Score analyse tot Social Media Monitor!
Hou dus deze site en/of die van M2Media & More in de gaten voor een uitgebreide beschrijving!