Sneak Preview: Crossmediale conversie attributie

Exclusief hier op mijn eigen site een kleine sneak preview van waar ik de afgelopen paar maanden mee bezig ben geweest bij M2Media & More.

Conversie attributie is het toverwoord van de laatste jaren, maar wat mij betreft graag wel crossmediaal! Online conversie attributie doen we al een tijdje, via onder andere Dart/DQ&A/Google 0f AdPerf, maar dit is slechts een eerste stap.

Ik ben groot voorstander van het inzichtelijk maken van de waarde van adverteren en met name het inzichtelijk maken van de meest kostenefficiënte combinatie van mediumtypen (on- en offline). Bij M2Media heb ik samen met GfK Daphne een model ontwikkelt dat dit kan brengen.

Binnenkort kom ik met een exclusief en allesomvattend model voor onze adverteerders, waarin onder andere opgenomen een creative evaluatie, merkbekendheid onderzoek, Contact Frequency Analyse, Cross Media Analyse, Cost Efficiency Analyse en overzichtelijk eigen dashboard dat uit te breiden is met alle denkbare modules, van Net Promotor Score analyse tot Social Media Monitor!

Hou dus deze site en/of die van M2Media & More in de gaten voor een uitgebreide beschrijving!

Over Niels Bruinsma

Having worked at both international and national media agencies by now I have experience in almost every possible workfield. This gives me a broad view of markets and effective media- and marketingcampaigns. Also I am greatly interested in media channel- and effectiveness surveys and have an open mind to all new ideas and views. Clients: L'oreal luxury products division (Lancome, Ralph Lauren & Armani), ABN AMRO, Auping, Shell, Estee Lauder Companies (Clinique, Estee Lauder, Tommy Hilfiger, DKNY), British Airways, V&D, HEMA, Kijkshop, Icesave, OHRA, SNS Fundcoach, Super de Boer, Oad Group and Seat Specialties:The most important driver for my personal ambition is my passion for what I'm doing. This driver is responsible for keeping myself updated in Dutch and international media developments.
Dit bericht is geplaatst in Communicatie, Creatie, Marketing technieken, Media branche, onderzoek, Social media met de tags , , , , , , , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.