In 2009 heb ik samen met mijn collega Harald Heukers een abri gemaakt voor het Curaçao Tourism Board. Los van het feit dat het erg leuk was om je eigen creatie overal in Nederland terug te zien, was het ook erg prettig om achteraf te horen dat een sales plus van 68% het resultaat was van deze campagne. Natuurlijk was de aanbieding ook echt goed, maar je moet het toch maar even duidelijk neerzetten op een vluchtig medium als een abri. Hiernaast een foto van deze abri.
In 2011 is CTB terug bij M2Media na een jaar lang bij een concurrerend bureau niet te hebben gevonden wat ze bij M2Media vonden. Al snel kwam wederom de vraag om een buitenreclame campagne te ontwikkelen, dus ging het dreamteam van 2009 weer aan de slag. Onderstaand het resultaat van deze creatieve samenwerking, zodra het uiteindelijke campagneresultaat bekend is zal ik dat ook proberen te vermelden op deze locatie.
Over Niels Bruinsma
Having worked at both international and national media agencies by now I have experience in almost every possible workfield. This gives me a broad view of markets and effective media- and marketingcampaigns. Also I am greatly interested in media channel- and effectiveness surveys and have an open mind to all new ideas and views.
Clients: L'oreal luxury products division (Lancome, Ralph Lauren & Armani), ABN AMRO, Auping, Shell, Estee Lauder Companies (Clinique, Estee Lauder, Tommy Hilfiger, DKNY), British Airways, V&D, HEMA, Kijkshop, Icesave, OHRA, SNS Fundcoach, Super de Boer, Univé, VGZ, Aldi, Postcode Loterij, Corendon, Basif-Fit and Budget Energie.
Specialties: The most important driver for my personal ambition is my passion for what I'm doing. This driver is responsible for keeping myself updated in Dutch and international media developments. Lately I am specialised in customer journey en online and offline attribution models.
Dit bericht is geplaatst in
Creatie,
M2Media. Bookmark de
permalink.